31
Jul
2020
Înregistrarea în registrul comerţului, înregistrarea fiscală şi autorizarea funcţionării
Acte necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului, înregistrarea fiscală şi autorizarea funcţionării societăţii în nume colectiv, in comandită simplă şi cu răspundere limitată
Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operaţiuni prealabile
- Cererea de verificare disponibilitate şi/sau rezervare firmă (original) – formular, completată cu 3 denumiri – detalii, în ordinea preferinţelor, respectiv de verificare disponibilitate şi/sau rezervare emblemă – formular.
Înregistrare
- Cererea de înregistrare (original) – formular;
- Anexa 1 privind înregistrarea fiscală – formularşi, după caz, Anexa 2 privind investiţia străină – formular;
- Declaraţia-tip pe propria răspundere semnată de asociaţi sau de administratori din care să rezulte, după caz, că:
- persoana juridică nu desfăşoară la sediul social, la sediile secundare sau în afara acestora, activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani (model 1– original);
- persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii pentru activităţile precizate în declaraţia-tip (model 2– original);
- Dovada verificării disponibilităţii şi rezervării firmei (original);
Pentru detalii suplimentare si complete accesati site-ul ONRC.ro la adresa:
https://www.onrc.ro/index.php/ro/inmatriculari/persoane-juridice/nume-colectiv
- Acte necesare pentru eliberarea “Acordului de funcţionare pentru desfăşurarea de activităţi comerciale”
- Cerere, formular tipizat;
- /C.I. a administratorului sau persoanei împuternicite, inclusiv delegaţia/ împuternicirea acesteia;
- Certificatul de înregistrare la O.R.C.(C.U.I.);
- Certificatul constatator (REV.2) eliberat de către O.R.C., pentru punctul de lucru;
- Documentul de înregistrare sanitară – veterinară şi pentru siguranţa alimentelor, dacă este cazul;
- Procesul verbal de constatare a condiţiilor igienico – sanitare/Notificarea certificării conformităţii, după caz (de ex. pt.saloanele de înfrumuseţare şi coafură/manichiură);
- Autorizaţia de Mediu, atunci când suprafaţa de vânzare este mai mare de 400 mp;
- Autorizaţia de Securitate la incendiu, după caz;
- Declaraţie de clasificare, dacă este cazul;
- Alte avize, autorizaţii, acorduri, declaraţii şi certificate speciale, după caz;
- Contractul de deţinere a spaţiului;
- Acord de subînchiriere, dacă este cazul;
- Actul iniţial care atestă forma juridică de deţinere a spaţiului;
- Acordul Comitetului Executiv al Asociaţiei de Proprietari şi tabelul nominal cu acordul proprietarilor, vecini ai spaţiului, pe orizontală şi verticală, conform Legii nr. 230/2007 – numai în cazul în care se schimbă obiectul de activitate;
- Planul de situaţie privind încadrarea în zonă a spaţiului comercial, la scările 1:500 şi 1:2000 (schiţa de identificare a spaţiului, anexă la contract) / Planul complexului comercial în care se află spaţiul comercial, cu poziţionarea acestuia, prin haşurare cu pixul a zonei ocupate, dacă este cazul;
- Releveul spaţiului închiriat, întocmit de către o persoană autorizată;
- Autorizaţia de construire însoţită de procesul verbal de recepţionare a lucrării, inclusiv pentru amenajări sau alte situaţii, unde este cazul;
- Actul (autorizație de construire/alt document) prin care s-a autorizat schimbarea de destinație în spaţiu comercial, dacă este cazul ;
- Contractul încheiat cu o societate de salubrizare, însoţit de ultima factură şi chitanţa prin care s-a efectuat plata acesteia;
- Adresa emisă de către Administraţia Pieţelor Sectorul 6 pentru titularul de contract, prin care se atestă faptul că agentul economic nu figurează cu datorii;
- Fotografii exterioară, după caz;
- Acordul de funcţionare eliberat anterior, în original.
Pentru detalii suplimentare și complete accesați site-ul primarie6.ro la adresa: